Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-16, 22:25   #45
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satire om innvandring - burde man la være?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg leste det der i sted, og ble bare sittende å riste på hodet. La det være en satire liksom... Men dette er vist på ramme alvor.

Og det verste er at jeg er sikker på at mange av de som mange tror blir støtt av at vi feirer jul, de ler seg skakke over hvor teit dette er...

Det minner meg om min svenskkurdiske ansatte, som spurte meg til råds om mangt og meget hva gjaldt barn og norsk kultur. Hun lurte voldsomt på hvorfor ikke alle barna skulle i kirken til på barnehagens julegudstjeneste og hvorfor det var så mye bråk rundt den. For henne som muslim var det helt naturlig å delta i noe som hun oppfattet som tradisjon i Norge. Jeg tror ikke hun vurderte å bli støtte av hverken "jul" eller "nisser" eller krybbe eller noe. Hvem kan forresten bli støtt av nisser?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat