Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-17, 17:00   #55
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hobbyskrytetråden VII

Da jeg var liten bygget Pappa et dukkehus til meg som har stått og støvet ned i barndomshjemmet mitt til det endelig ble fraktet hit for et par år siden (ikke bare bare når man har flyttet 140 mil). Huset var opprinnelig rødmalt og tapetsert med diverse tapetrester og gulvene dekket med teppe- og gulvbeleggrester. Litt kjedelig i tillegg til at tapeten og gulvene, etter mange års leking, etterhvert var slitt og revet opp flere steder. Nå skulle det endelig pusses opp. Jeg hadde i sin tid bedt om et tilbygg, men det valgte jeg nå å ta av da jeg synes det var nok rom samt at det gjør huset mer håndterlig. Gammel tapet og gulvbelegg er skrapet av (litt av en jobb, noe av det satt skikkelig godt fast) og huset er malt hvitt. Nå har jeg og lillesøster tapetsert og ordnet og hun er strålende fornøyd. Jeg håper hun leker like mye med det som jeg gjorde. Det mangler litt ennå. Jeg har bl.a. bestilt noe å dekke taket med så det ser ut som takstein (og murstein til pipa) så det ser litt mer spennende ut enn den gråmalingen som er der nå.

Før:

Etter:


Nærbilde av et par av rommene:

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat