Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-18, 12:58   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket garn til å hekle teppe med bestemorruter?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er dette et sengeteppe (pynt) eller ett som skal være i sofaen (i bruk)? Pyntetepper er utsatt for midre slitasje

Det er hensikten min å lage et sengeteppe til tenåringen. Men alt i vårt hus utsettes for bruk, på det ene eller andre viset. Så det bør vel i grunn være litt slitesterkt, i det minste.

Jeg lurer på om babyull kunne vært et kompromiss. Alpakka synes jeg fort mister fasong (det er godt mulig det er fordi jeg konsekvent har brukt alpakka til feil type oppskrift). Jeg ser at mange vogntepper blir heklet i babyull, så kanskje det er mykt nok, og samtidig ikke for stritt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat