Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 10:34   #79
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, jeg tar ikke stilling til om de er skyldige eller ikke altså. Bare at de ikke virker som de mest sympatiske og empatiske gutta i klassen.

Ja, akkurat det er jeg veldig enig i altså. For all del, jeg mener ikke at det er greit med det bildet. Jeg mener bare at det ikke beviser mer enn at de er gufne.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Men at Pompel og Pilt skal være norske spioner? Hva slags oppsop har den norske etterretningstjenesten å velge i egentlig, om dette skulle være riktig?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat