Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-18, 10:20   #812
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg leser i Aftenposten i dag at jenta i Søviknes-saken har søkt voldsoffererstatning og at hun nå forteller sin historie. Det var en veldig, veldig sterkt historie, og som instinktiv reaksjon tenker jeg at her må noe ha gått galt da saken ble henlagt.

Jeg tror rett og slett at slikt ikke ble tatt så høytidelig på den tiden. Full jente, over den seksuelle lavalder, kanskje litt kjent for å være litt utenfor: kunne takke seg selv.

Jeg har også lest den, og det er ille. Ille at det ikke ble tatt mer alvorlig, og ille at vi har et samfunn hvor slikt langt på vei er godtatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat