Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-18, 08:55   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper du mat direkte fra produsent?

Her i Trondheim har vi fått et supertilbud! Flere bønder har gått sammen om direktesalg til forbrukere (lenke til FB gruppen) og jeg har tenkt å begynne med det.

Litt fordi jeg er oppriktig interessert i hvor maten kommer fra, men også litt fordi jeg tenker at dette er bedre økonomi for bøndene selv. Leste nettopp Siri Helle sin bok: "Skal landet gro att?" (lenke til min anmeldelse) og hun argumenterer veldig bra for direktekjøp og nevner mange ulemper med bøndene sine salgsorganisasjoner (nortura, tine, prior)

Og da lurer jeg på om dere kjøper mat på denne måten, og i såfall hva dere kjøper og hvor mye?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 28-02-18 kl 10:46.
him er ikke aktiv   Svar med sitat