Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-18, 10:40   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiføret i Østmarka nå?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Maverick, er det ikke egen p-plass ifm med turnhallen?
Det er helt stappfullt av biler på p-plassen ved Sagstua bestandig og i går var jeg så tidlig ute og da så jeg flere med små barn som gikk til bilene sine så jeg tipper de bruker den plassen å parkere på når de trener?
Er det ikke egen plass ved hallen? Jeg har ikke vært innpå der etter at hallen er bygget men vet at det har vært noe klaging med biler som kjører inn veien ved borettslagene.

Parkeringsplassen har plass til kanskje tjue biler, og det er et sabla styr faktisk, med de køene til og fra med mer eller mindre oppegående turnforeldre som alle kjører med hver sin unge og parkerer i våre smale gater. Sagstua-parkeringsplassen synes jeg aldri jeg har sett helt full jeg?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat