Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-16, 12:27   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelinrestauranter?

Jeg har såvidt begynt. Jeg reiser fast på en tur med en venninne hvert år og vi har gått på to michelinrestauranter. Vi har spist lunsj begge gangene, da har vi hatt råd til litt mer, rett og slett.

Jeg er opptatt av mat, men ikke så opptatt av vin, men det er noe helt annet når man har en hyggelig vinkelner som entusiastisk forteller deg om hvorfor vedkommende har valgt akkurat denne til den retten, historien til vinen og kanskje gir deg tips om hvordan du bør drikke den sammen med maten. Jeg liker å ha mål med det jeg gjør, og når man tar for seg et måltid med vin på denne måten så smaker jeg på alt på en annen måte enn om jeg har ut og spiser på min lokale pakistanske restauran, f.eks. Selve smaken kan være like god, men smaksopplevelsen er anderledes.

Jeg er nok ikke blant dem som kommer til å gå på de aller mest eksperimentelle michelinrestaurantene, men syns dett er utrolig gøy med steder som er så utolig entusiastiske og gjennomtenkte i det de serverer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat