Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-23, 10:25   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.485
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Jeg tenker det er fullstendig unødvendig å la veska ha et eget sete, selv om man ikke liker å sitte tett, for vi nordmenn er laga slik at kommer man på bussen eller toget så leter man først etter et sete der man ikke trenger sitte tett. For jeg kan banne på at det bare er noen få på hele toget som faktisk liker å sitte tett, alle andre vil helst ha en toseter helt for seg selv.

Det skal ikke være opp til meg å spørre om noen kan fjerne veska si, det er faktisk veskeeierens ansvar.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat