Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-06, 22:25   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: www.bunadworld.com

I tillegg så føler jeg ikke at bunad er det det engang var. Når jeg var liten var det utenkelig å ha en bunad fra et sted man ikke var tilknyttet, nå kjøper mange den man syns er finest/mest eksklusiv/dyrest, alt ettersom hvilket signal man er ute etter å gi. Det er ikke for ingenting Telemarksbunaden har blitt døpt om til Oslo Vest-bunad.
Derfor har mye av tradisjonstenkningen forsvunnet allikevel og jeg syns så lenge det er godt håndverk så er det helt OK å gi duste-husfliden konkurranse (Fryktelig dårlig service på de der altså!)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat