Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-23, 07:14   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte-TV?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Men konseptet sakte-tv det syns eg at er fint

Ja, det er her jeg "bommer", jeg får ikke "inn" konseptet.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, jeg ser bare på ting som jeg fokuserer helt på, aldri sånt som er sånn halvveis i bakgrunnen mens man gjør litt andre ting samtidig eller går til og fra. Har aldri TV-en bare «stående på».

Ja, dette gjelder også lytting som podcast og lydbok. Jeg fikser ikke bare helt å "gli inn og ut" av fokus. Radio skjønte jeg i teorien at folk kunne bruke på den måten, linær, mye forskjellig, men i prakisk så fikk jeg det ikke til. Prøvde meg på sånn "taffelmusikk" greie her om dagen, men nei. Ble sittende å lytte til musikken.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat