Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 23:36   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

I dag har jeg vært i marerittsituasjonen som er Sola lufthavn. Der ser jeg garantert kjente. Gamle kunder, tidligere kollegaer, sambygdinger. Jeg kjenner dem igjen og vet jeg har dem fra et sted, men fra HVOR...

Så, etter å ha kommet trygt gjennom ved å rekke å studere en av dem i smug en stund sånn at jeg hadde ham plassert før han så meg, og unngå øyenkontakt med en annen, kommer jeg meg trygt på flyet. Og gjenkjenner en av kabinpersonalet, men fra HVOR?! Jeg mener, jeg kjenner ikke SÅ mange høye, kjekke, vietnamesiske menn på min alder, han BURDE være mulig å plassere?! Jeg kommer så langt som til "far til en eller annen", men ikke lenge. En hel flytur lurer jeg, mellom dormingen, så hilser han hjertelig på meg med en hånd på armen min på vei ut, og bestemmer seg tydeligvis for å redde meg med et "hils <eldstemann>, da!", og vips, så er han plassert.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat