Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-17, 09:42   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Å hjelpes. I går stod jeg jaggu meg der og ga råd til 12-åringen om hvordan hun burde bære juleballkjolen sin med mest mulig verdighet. Den kjolen viser at hun er sin mor datter (det er definitivt en god del pupper der alderen tatt i betraktning), og hun er livredd for at noen av gutta skal dra den ned ettersom den sitter litt løst over skuldrene. Kjolen er flott og hun skal bruke en kjole som den ett år eldre venninna brukte på samme ball i fjor, så jeg oppmuntrer henne til gjenbruk.

Og har vært klar på at hvis det finnes gutter som drar ned kjolen hennes så er det de det er noe galt med og verken henne eller kjolen.

Ja, ikke snakk... 12-åringen her har arvet denne Moods of Norway-kjolen etter storesøstra til bestekompisen, og insisterer på å bruke den på nyttårsballet i år. Da hun fikk den tenkte jeg at den nok ikke kom til å kunne brukes før langt uti ungdomsskolen, men nå ser det ut til at den kan passe i år, og da insisterer hun på å bruke den. Ser det er festet på gjennomsiktige stropper fra hun som hadde den før, og jeg tenker at jeg vil kreve en bolero over. : prippen:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat