Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-16, 07:33   #17
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Facebook] Om du dør

Ja, har ordnet dette på min konto.

Apropos dette med bursdagshilsner på FB, en avdød venninne ville nylig feiret bursdag, og jeg leste opptil flere hurra, gratulerer-med-dagen-hilsner på veggen hennes, og dette var et sjokkartet dødsfall med stor oppmerksomhet i sosiale medier i hennes mange nettverk, så om noen ikke fikk det med seg da det skjedde blir jeg svært overrasket.
Jeg tror at den der funksjonen der alle med bursdag kommer opp er årsaken, man skriver seg ned gjennom de som står der, kanskje uten å helt registrere hvem som faktisk står der.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat