Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-20, 09:32   #85
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Ellers så vil jeg bare si: Kan ikke media bare SLUTTE med å tjate om hvor FRISKE vi blir både fysisk og mentalt av trening? Ja, ja, ja – jeg VET at det er godt for deg og alt det der, men det evige fokuset på at man BLIR ET FYSISK OG MENTALT VRAK av å ikke trene, mener jeg legger sten til byrden for de som av en eller annen grunn ikke kan/makter å være så veldig fysisk aktiv. Det er liksom ikke måte på hvor gløgge og opplagte vi skal bli. Men se på Stephen Hawking, sier nå jeg. Han var neppe på så mange turer i skog og mark.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv