Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-20, 14:07   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Kjøpte én bomullshipster og én mikrofiber-hipster fra PR i dag. Spent på å teste. Det stod hipster på dem, men jeg synes de var litt vel brede i siden. Jeg får litt rare valker av for brede truser, så jeg er spent.

Forøvrig var truser(!) et tema i lunsjen i dag. (Ikke jeg som bragte det på bane!) Det overrasket meg at så mange kolleger bruker stringtruser. Visste ikke at det var så vanlig blant 40-50-60+. Jeg synes det er ekkelt når stringen graver seg inn i rompa og blir svett og klam, men det forstod ikke de andre noe av. Så jeg vurderer å prøve på ny. Det er 20 år siden jeg prøvde. De skrøt så voldsomt av komforten...


Sist redigert av Hyacinth : 03-02-20 kl 14:21.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat