Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 14:46   #5
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken farge skal jeg velge på sofaen ?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva med latte-farget sofa da?
Tror kanskje det kan bli veldig mørkt om du skal ha brunt eller sort med såpass mange mørke møbler fra før :elskerlysehjem:
Enklere å komme med forslag dersom du har bilde.

Jeg har ikke bilde, så salongen på et møbellager i Egersund som vi kjøper møbler fra og de var såpass nye at de var ikke i katalogen vi har derfra.
Men kanskje jeg kunne ha valgt de 3 seter reclinersofaene i 2 farget brun, (likte de veldig godt) og tatt en lys salong som 3+2 seter, bedre at det blir helt forskjellig, enn flere forskjellige brunfarger kanskje. der reclinersalongene skal stå blir foran tven, og der blir det ikke mye møbler.
Har en lys salong i mikrofiber i butikken som er veldig god å sitte i, kanskje jeg skal se litt mere på den.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat