Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-09, 19:36   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning

Jeg vet lite om laserbehandling dessverre. Jeg har selv fått det utført på bikinilinjen, men aner ikke hvilken type laser det var.

Hårene må være mørke for å få det til å funke; blonde/grå hår går ikke. Det kan ikke farges; håret i hårsekken må være mørkt. Jo mørkere jo bedre. Det er kun én fase i vekstsyklusen laseren klarer å ødelegge hårsekken/anlegget, derfor må man gjenta behandlingen mange ganger for å få has på alle hårene tilslutt. Og hver hårsekk kan inneholde flere hår, så selv om ett dør (= faller ut for bestandig) så kan det være flere igjen. Jeg gadd aldri holde på med mange nok behandlinger, men det ble mye færre hår. 8-10 behandlinger må man i verste fall ha.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat