Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-18, 21:24   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bedt bort eller ha gjester?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg kan signere My ordrett.
Jeg elsker å ha folk på besøk, bare det ikke er forventet stivt og høytidelig. Jeg har det aldri strøket, men hos oss kan gjestene slenge beina opp i sofaen om de ønsker og vi har det generelt veldig koselig. Jeg er også "sosial" i jobben min og trenger hjemmetid på fritiden. Dessuten klarer jeg desverre ikke å slappe av hos andre, uansett hvor det er... Så besøk: ja takk! Gå på besøk: bare av og til.

I dag: Ni personer rundt bordet, meg, mannen og barna, svoger, nevø og svigerforeldre. Uhøytidelig og lavterskel med hjemmelaget pizza, alle er med og lager til eller tar av bordet og rydder opp etterpå, og havner deretter i dunger i sofaen med brus eller vin i hånda og beina på bordet, foran TV-en. Sånn besøk kan jeg godt ha.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat