Tråd: Badebalje
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 12:03   #20
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Badebalje

Dette blir kanskje litt på siden, og jeg beklager hvis det ligner trådkupping...

Vi skulle kjøpe badebalje til Tjorven vår, da hun hadde vokst ut av både Tummy Tub og en liten balje til. Vi dro på Babyshop, og der hadde de flotte baljer med propp i bunnen. Vi har lite bad, men badekar, så vi ville at balja skulle passe oppi der. Den størrelsen som passet i badekaret kostet 400,-. FIRE HUNDRE for ei plastbalje. Riktignok med propp, men likevel! Det ble ikke noe kjøp.
Vi dro videre på Pytt & Panne på Gunerius, en festlig butikk med alt mulig. Der hadde de en perfekt balje til 169,50. Vi tok den med til kassen. Prislappen hadde falt av, og damen i kassen spør "Hvor mye var det for denne, da?" og svarer seg selv før jeg får trukket pusten "Jeg tror det var 29,50." Det kommer ikke et pip fra meg, og vi betaler og går. Om det var etisk forsvarlig av oss å ikke korrigere henne blåser jeg en lang dag i. Det koster så mye for babyutstyr, og det er bare å spare der man kan.
Det er jo ikke slik av vi lurte henne - hun lurte mer seg selv, vil jeg si. Tror ikke sjappa gikk konk etter den der, heller. Vi var bare godt fornøyde med balja, vi.

Dette ble noe langt og vrøvlete, men moralen er vel at det lønner seg å se utenfor Babyshop.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat