Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-18, 15:56   #820
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg tror i alle fall at det er lettere å si noe og at det er lettere å si at det er galt. Nå er det i alle fall opplest og vedtatt at det er galt av de i høye stillinger å utnytte sin posisjon for å få sex. Jeg tror det er mer innafor å si "Ikke dra en Weinstein." og bli hørt i en evt situasjon, og at det er mer innafor å komme etterpå og varsle om noe som har skjedd, og bli trodd og få aksept for det. Jeg håper inderlig at dette er starten på noe bra!

Jeg har tatt turen innom kommentarfeltene i aftenposten rundt disse artiklene for å si ifra der jeg synes noen har kommentarer som jeg er uenig i. Forsøker å fortsette med det for å gjøre en ørliten forskjell.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat