Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-18, 19:49   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juicemaskin - skrelle appelsiner o.l.?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, men denne maskinen tyner ut mer enn de der skvisemaskinene. Den suger vesken ut av det man putter i.

Mener du sentrifuge? Jeg hadde en slik men synes juicen blir MYE bedre i en slowjuicer (som jeg antar er det du snakker om når du skriver skvisemaskin).
Slowjuicere får ut enda mer væske, det merker man på pulpet som er helt tørt i forhold til det som kommer ut av en sentrifuge, som er mye mer fuktig. Da min samboer flyttet inn hos meg hadde han med seg en slik, mens jeg hadde slowjuicer, så for moro skyld laget vi hver vår juice med samme ingredienser i hver vår juicer. Min slowjuicer laget ganske mye mer juice enn hans, av samme mengde ingredienser. Da solgte han sin og siden har vi bare brukt slowjuicer og elsker det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat