Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-18, 13:35   #20
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nessie (eller andre): Regler for nyttårsaften i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi har vært på familiefyrverkeriet på Festningen hvert år i ti år eller noe slikt. Kjempefint fyrverkeri som jeg varmt kan anbefale å få med seg, hvis man har mulighet til det. Det er ikke antydning til bråk eller ubehag der under familiefyrverkeriet; de fleste som er der da er i følge med større eller mindre barn. (Mine tenåringsbarn syns fortsatt det er stas, så det er ikke bare små barn der altså.)
Fyrverkeriet varer for øvrig nærmere 10 minutter, som det er sagt over. Ikke ett minutt. Vi syns absolutt det er bryet verdt å få med seg.

Ja Før var det jo helt kokos-bananas. Mye roligere nå opplever jeg. Vi brukte å være i toppen av Blussuvollsbakken og eldste på 17 er enda redd for fyrverkeri etter en del der. Synes oppskytningen både på festingen og Ranheim er flotte

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat