Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 16:06   #20
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal man snakke med andre om alt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ting som er problemer for meg, synes jeg at jeg har lov til å snakke om med folk jeg stoler på, selv om de involverer andre mennesker. (Hvis saken gjelder for eksempel mannen min, og jeg vet at det er konkrete personer han helst ikke vil at skal vite om den, kan det være en grunn til at jeg bør la være å snakke med en av disse. Men jeg mener det er min avgjørelse å ta da også.)

Fiffig - jeg hadde i utgangspunktet tenkt å svare motsatt. "Hvis det ikke var et problem for den som "eide" informasjonen kunne jeg snakket om hva som helst til hvem som helst". Men klart: Har partneren (eller andre) noe "greier" som er et problem for en selv, er det jo en selv som eier problemet. Kjenner jeg må tenke på denne, og se om det er fordi jeg i utgangspunktet hadde en annen "setting" i hodet som gjorde at svaret mitt ble 180 grader fra ditt.

(Dette er jo det som gjør diskusjoner så bra! At man plutselig tenker tanker man ellers aldri ville ha tenkt! )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat