Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-19, 19:03   #12
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: London med tween 2019?

Vi skal til London i vinterferien. Begge ungene har vært der før, så vi har gjort unna de fleste av de største serverdighetene. Denne gangen blir det derfor Harry Potter «museum som blir hovedgreia. Ellers har jeg bestilt billetter til Sky graden etter tips her inne. Ikke fullt så spektakulært som the Shard visstnok, men gratis!

På lørdag får mor lov å bestemme og da skal vi gjøre det jeg liker best, ta Docklands ut til Greenwich. Der har man Cutty Sark, Greenwich observatoriet (litt kult å stå med en fot på hver side av 0-meridianen) og ikke minst et kjempekoselig marked hvor jeg alltid finner noe fint å handle som ikke er masseprodusert.. Også spiser vi gjerne lunsj på Jamies Italian. Om sommeren er det koselig å ta båt fra Westminister pier den ene veien, men nå blir det Docklands fra Banks begge veier.

Vi skal bo i South Kensington og jeg håper det er litt OK shopping i området rundt der vi skal bo (Gloucester road, Cromwell road). Orker ikke tanken på Oxford street... Har og lufta ideen med afternoon tea etter å ha lest her i denne tråden, men fikk lunken mottakelse. Men ser hotellet vårt serverer dette, så tenker vi prøver der hvis jeg får gjennomslag for dette.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat