Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 09:55   #98
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Snippa: Ja, jeg ble også veldig overrasket da jeg så hvor mye knerten reagerte på å få mat i munnen som han ikke likte. Det var veldig fremmed for meg. Jeg var også ganske kresen som barn, men det var mer i kategori "liker ikke" heller enn "bli dårlig av".

Sakte, men sikkert har jeg blitt ganske så altetende. Jeg kan fremdeles styre min begeistring for sild, men det går ned hvis jeg får det servert. Siden det er jeg som bestemmer middag, så lager jeg det aldri.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat