Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 12:53   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Som jeg skulle sagt det selv.

Ellers er det ikke alltid jeg synes det er kjekt å bli støkk på bussen med folk jeg ikke har så mye til felles med og normalt bare ville sagt hei og hallo til, og så må vi plutselig småprate i et kvarter? Derfor har jeg begynt å gå til jobb. Får dyrket min introverte side OG er kommet i knallform.

Ellers: Ingen problemer med noe, jeg behersker de fleste sosiale settinger profesjonelt og privat. Ikke glad i styrt moro, som utkledning, surpriseparties og selskapsleker.

Jeg synes det er like ille å bli stuck med folk når jeg går. Jeg går alltid til jobb, og elsker å gå i min egen verden med hodetelefoner og musikk. Plutselig møter jeg på noen som skal samme vei, som jeg kjenner bare sånn litt (folk fra jobb, annen avdeling, foreldre på skolen/fotballen e.l.), som tydeligvis vil ta følge og snakke, eller vi kan ikke unngå det, fordi vi går i samme retning og i samme tempo, og noe annet vil være rart. I stedet for 18 minutters mindfulness blir det 18 minutters jakt på samtaleemne. Flere ganger har jeg stoppet og fiklet med mobilen, "knytt sko" e.l., når jeg har sett noen foran meg, for å unngå å komme ved siden av personen når vi må vente på grønn mann, eller møtes når vi kommer inn til et kryss fra hver vår kant. Hvis jeg møter på folk jeg kjenner godt og liker å snakke med er det selvsagt noe annet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-05-18 kl 13:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat