Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 23:15   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul lue og boblejakke til gutt på 6 og et halvt

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

De er kjempefine! Men vi har allerede vinterjakke fra Ticket, fra ifjor. Den passer ennå. Jeg tenkte egentlig den holdt. Boblejakka blir mer en tilleggsgreie, så da må det nok være boble.... (Lure-mor tenkte at da kan jeg kjøpe en billigbukse så har jeg fullt skiftesett...)

Ah, nettopp. Et skiftesett er jo praktisk. Sånne ordentlige boblejakker har jeg ikke helt oversikt over.

Hiawata har forresten en sånn lue med skjerm, den syns han er veldig kul og tøff. Vi har kjøpt på HM, men jeg ser de har den i litt dyrere merker også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat