Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-18, 14:36   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til lang mann med lang rygg og lange armer

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Gant og Timberland er tipset herfra også, i tillegg har han noen t-shirt og gensere fra HH.

Vi er ikke opptatt av dyre klær altså, hverken jeg eller ungene har klær i den prisklassen, og tøy til mannen handles kun på outlet’n.
Men jeg synes det er viktig at mannen får tøy som passer, og da er det de merkene vi har funnet, etter mange bomkjøp av billigere ting. Det blir dyrt i lengden det også.

Ellers er jeg veldig nøye med å strekke tøyet hans etter vask, både på lengden og ermer. Det hjelper.

Takk for tips!

Her slites både dyre og billige klær, jeg merker ingen forskjell. Og selv er han mindre interessert i å ha passelige klær enn jeg synes han burde, derfor har han heller ikke så mange klær som passer...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat