Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-09, 00:13   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestrømpe ...

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg skjønte at det var det du trodde. Faktum er at de er lykkelig uvitende om tradisjonen med julestrømpe, jeg tror ikke noen vi kjenner har det heller.

Så rart, dette er aller, aller første gangen jeg noensinne hører om barn som ikke får julestrømpe. Kanskje det er mer vanlig her enn andre steder i landet eller noe. Jeg tror jeg hadde dødd av medynk om jeg som liten hadde hørt om venner som ikke fikk julestrømpe, det er liksom det som er jul. Men om de ikke vet om det og ikke bryr seg så er det jo like greit altså. Hehe, det er på dette forumet man hører om resten av verden og deres vaner. Før jeg ble medlem her hadde jeg aldri hørt om kombinasjonen suppe og pannekaker, eller lasagne og poteter. Og nå - barn uten julestrømpe. *sjokk og vantro*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat