Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-19, 12:19   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

«Grovkarbo» er det jeg føler meg best med også. Knekkebrød, havregrøt med cottage cheese og bær, middager med mye grønnsaker og lite fett. Jeg hadde følt meg trøtt og daff med så mye brødskiver og så lite grønnsaker og frukt som det du beskriver. (Når det gjelder frukt er jeg veldig periodespiser. Masse norske epler om høsten, masse clementiner og appelsiner når de er gode - men jeg orker ikke stappe i meg frukt bare for å ha gjort det, hvis det ikke er noe jeg har lyst på).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat