Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 14:56   #43
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: ADHD - et samfunnsproblem?

Tankevekkende og skummelt. Min eldste er født i desember (og de to yngste tidlig på året). Han er nok litt mer umoden og ukonsentrert enn mange på hans alder, men samtidig ligger han faglig sett foran de andre i klassen så det er tydeligvis, og heldigvis, ikke noe som har vært en ulempe for ham. Hverken vi eller noen av lærerne har noen gang tenkt at han kan ha ADHD, men jeg har lurt på om dette hadde blitt vurdert annerledes om han ikke var så faglig sterk som han er. Jeg er i allefall sjeleglad for at han klarer seg så bra.

I vår klasse opplever vi det samme som Bluen, at det ikke er de som er født sent på året som fungerer dårligst, men heller omvendt. Det er spesielt fire gutter som er ekstremt urolige og bråkete og hvor de alene er årsaken til at klassene skal settes sammen på nytt ett år tidligere enn vanlig. Alle disse fire guttene født tidlig på året (januar, to i mars og en mai).¨

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat