Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-17, 22:59   #63
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg høyner med en "Hvor dyp utrigning er ok på juleball for ungdomsskolen"
(Du er voksen - gå med det du har lyst. Eventuelt venninnen din, hvis du spør for noen andre)

Jeg er ikke komfortabel med veldig dyp utringning på min 13 åring. Ikke har hun noe særlig å vise frem der uansett. Vi så på veldig mange ulike ballkjoler og jeg tenkte det var greit med noe som ikke krevde noe særlig pupper for å holde det på plass, så vi kjøpte denne


Den har visst innebygd polstret bh, så hun var ganske fornøyd med at det så ut som at hun hadde større pupper enn det hun har.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat