Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-17, 11:19   #92
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Men, hvis vi ser bort i fra hele RØD KJOLE BETYR DET OG DET, og det er SKIKK OG BRUK, så leste i hvert fall jeg ut av Pegasus' innlegg at det er snakk om kontekst. Og ja, når det nå en gang er slik at "folk flest" går rundt og tenker at rød kjole betyr at man har vært bortpå brudgommen, og man er "hun fra gamle dager", aldri har møtt bruden, og går for übersexy som bryllupsantrekk, da skjønner jeg godt at det, tja, hever et øyenbryn, kanskje.

Jeg ser det i hvertfall levende for meg som innledningen til en britisk krim ala "Mord og Mysterier", og er veldig spent på hvem som ble funnet morgenen etter med en girlander rundt halsen. Bruden, hun fra fortiden eller brudgommen? Eller tante Agatha?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat