Tråd: Outlander
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-16, 08:52   #27
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Outlander

Izzi, jeg ser den sammen med mannen. Jeg blir ikke flau av å se den sammen med ham, jeg blir flau helt av meg selv når det blir så utrolig mange og lange sexscener. Iallfall når det er mye snakking mens de har sex, noe jeg opplever som kunstig. Akkurat det siste tror jeg ikke jeg synes er merkelig fordi sex her er fremstilt på en annen måte enn i mange andre serier, men fordi at jeg har aldri vært særlig snakkesalig selv under sex og jeg kan ikke huske at jeg har hatt noen partnere som har vært det heller. :utleverer: Men jeg måtte gå noen runder med meg selv før jeg klarte å se at fremstillingen på mange vis var helt nødvendig for å få frem budskapet.

Hovedrolleinnehaveren er en svært sterk kvinne, det er generelt en god del sterke kvinner i serien. Det at Claire kommer fra en langt mer moderne tid fremstiller hvor ille kvinner (og menn) hadde det på en strålende måte. Og da er hun jo attpåtil fra 1945, kvinnefrigjøringen var jo på ingen måte kommet veldig langt da heller. Jeg oppfatter henne som en særdeles likestilt og frigjort kvinne, også sett i 1945-perspektiv.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg er i tråden fordi jeg trodde det handlet om bil.

Jeg tenkte faktisk på det da jeg startet tråden.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat