Tråd: Outlander
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-16, 16:12   #39
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Outlander

Vi er snart ferdige med sesong 2 nå. spoilere sesong 2: sesongen startet vedlig bra, men jeg synes det ble litt for langdrygt i Paris, selv om handlingen i seg selv var spennende og gripende. Men nå er det i ferd med å ta seg opp igjen synes jeg. Claire og Jamie kler bedre å være rufsete i høylandet, liksom. Hehe. Og så synes jeg det er moro at det blir mere tidsreiseperspektiv!

Edit:spoiler sesong 1 klippet ut og lagt til i eget innlegg.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvis jeg har lyst til å lese bøkene, hvor starter jeg hvis jeg vil lese fra der sesong 2 slutter?

Jeg har også lyst til å lese bøkene, og skal innrømme at jeg har litt lyst til å starte å lese der sesong 2 slutter. Å lese bøker etter å ha sett film/serie synes jeg blir så dødt i og med at jeg ikke får til lage mine egne bilder. Samtidig så strider det i og alt i meg selv å ikke lese de første bøkene, det kan jo være mange artige detaljer som jeg ikke får med meg ved å ikke lese dem.

__________________
2010 2012

Sist redigert av Ruslebiffen : 16-07-16 kl 20:07.
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat