Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-16, 21:05   #3
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store hundetråden

Jeg vil være med på hundetråd! Får ikke nok. Det beste jeg vet er teorikvelder på kurs i hundeklubben, alle snakker om hunden(e) sine(e) og ingen synes du er en gærning.

Vi har tre Flat Coated Retrievere, Laila (blir 3 år i mars), Helga (2 år) og Hilma (16 mndr.) - og en Curly Coated Retriever, Lina (6 mndr.).
Vi driver med det meste - utstilling (alle), agility (Laila & Helga), Lydighet (Helga) og Smeller (Helga, Hilma og Lina). Og tur, såklart. Masse tur. Og kos.
De eldste gutta på 14 og 16 trener mest, har konkurrert en del i uoff.konk. i år, starter off. iallfall i LP (lydighet) og AG (agility) i 2017.
Har stilt ut mye i år med svært gode resultater på særlig Helga. Synes det er knallgøy å stille ut! Det er ekstremt mange Flatter med på utstillingene nå, tett opp mot hundre på hver utstilling, så det er vanskelig å nå opp - desto morsommere når man faktisk gjør det da. Blir moro å vise Lina etterhvert da det er få Curlies i Norge, ca. 70 i hele landet. Linas kull er det første på 3 år, mener jeg.

Bilder?

Elmer og Helga:



Helga, Hilma & Laila:



Lina:



Elmer og Helga:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat