Tråd: Dødshjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-09, 09:48   #216
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødshjelp

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Men jeg vet med meg sel at jeg har ingen ønsker at minnet mine barn skal ha av meg er at jeg ligger i en sykehusseng, hvor jeg "sover" og lukter vondt.
(hva jeg tror barna vil huske basert på alderen på de 2 jentene)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hvis du hadde sitert hele innlegget til Mams tror jeg du hadde sett at pas lukter vondt som følge av forråtnelse i magen.
Det var vel kanskje det som var poenget her. Eller? Ikke selv lukta.

Men i følge Mams var dette en person som fikk god smertelindring. Hva skulle da være grunnen til aktiv dødshjelp annet enn belastningen for de pårørende? Slik jeg leser Mams, mener hun det ville være best for barna/faren å slippe og oppleve henne som bare lå der og sov og luktet vondt, og at aktiv dødshjelp er løsningen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat