Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 11:02   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis man har ski som trengs smøring, så syns jeg jo at det kan forventes at de er smurt ved turstart.

Jeg har vesentlig større problemer med forventningen om at alle har langrennski.

Jepp, noe sånt.

Jeg synes i seg selv det er fint at skolen arrangerer en vinteraktivitetsdag, fortrinnsvis med flere muligheter. Det er også fint at det blir en skøytedag, f.eks. Vinteren er lang i Norge hvis man ikke har noen som helst glede av å bruke den.

Men det er alfa omega at det kommer beskjed i god tid, ikke kvelden før. Herre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat