Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 18:06   #33
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?

Jeg er flink til å delta i ungenes fritidsaktiviteter. Dette er ikke noe som faller "naturlig" for meg, så det å ha en ganske aktiv rolle i flere av aktivitetene synes jeg fortjener litt kredd.

Vi er flinke å ta med ungene på hyttetur med alt som medfølger av (enkle) skiturer, snøhulebygging, bading i fjellvann og annen kos. I all rettferdighet er vi svinheldige som har tilgang på våre foreldres hytter, men vi er flinke til å sette av tid til å bruke dem.

Vi er flinke til å vise ungene at vi voksne er mennesker med egne behov og interesser.

Vi er flinke til å klemme, kose og skryte av hverandre, både store og små. Men jeg er også veldig flink til å være en skikkelig kjeftesmelle....

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat