Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-16, 14:57   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frogsykkel på salg?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Sammenlignet med andre barnesykler vi har hatt i stallen, så synes jeg Frog Bike'n har veldig god "sittestilling". Det er stor forskjell på forholdet mellom styret og setet, sammenlignet med Diamant 16" vi også har.

Det så vi også på yngstejenta sin Islabikes 20" sammenlignet med tvillingbrorens Diamant Ultra. Vi kjøpte Islabikes til henne pga lav vekt, og muligheten for mindre ramme. Da kunne hun også ha 20" og klare å henge med resten. Tror Frog-syklene og Islabikes-syklene ligner litt. Noe av det første som slo meg da hun fikk sin var hvor mye bedre sittestilling det var på denne enn på brorens Diamant. Diamant-sykkelen var laget mer som en voksensykkel i miniatyr, med veldig framoverlent sittestilling, og lite justeringsmuligheter. Men ellers en god sykkel med lav vekt.

Jeg har også et godt inntrykk av Xeed-syklene. Vurderte en Xeed 26" juniorsykkel til guttungen tidligere i sommer, men endte altså opp med en voksen GT 27,5" med ekstra liten ramme i stedet, for han hadde bedre sittestilling på den.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat