Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-17, 09:15   #226
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store hundetråden

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Vi har hannhund, av en rase som er ganske så vennligsinnede mot andre hunder generelt. Han er happy snappy mot andre hunder, uansett kjønn. Men det vi merker er at en del hannhunder er aggressive mot han, og det blir han egentlig ganske overrasket over selv. Og jeg tror det er forskjell på rasene og at det er tydeligere hos hannhunder enn tisper.

Jeg opplever i hvert fall ikke at han er noe monster eller stri på noe vis altså. Han er mild og snill som dagen er lang, og jeg personlig hadde ikke tvilt på å kjøpe hannhund en gang til.

Takk, enda mer fin lesing om hannhund.

Ikke at jeg ikke vil høre det dårlige, men det har jeg hørt flere ganger. Godt å høre noe positivt også. Når jeg tenker meg om så har jeg kun positive erfaringer med de jeg kjenner, 5-6 hunder.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat