Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-17, 15:29   #233
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store hundetråden

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Takk, enda mer fin lesing om hannhund.

Ikke at jeg ikke vil høre det dårlige, men det har jeg hørt flere ganger. Godt å høre noe positivt også. Når jeg tenker meg om så har jeg kun positive erfaringer med de jeg kjenner, 5-6 hunder.

De aller fleste hanner er jo greie og hyggelige. Det med samkjønnsaggresjon er jo veldig raseavhengig også, jeg vet ikke hvordan jaktlabrador er, men de labradorene jeg kjenner er forstandige, lettlærte og sosiale hunder. (Som elsker å dra seg på soafen!

I min rase er det minimal kjønnsforskjell i adferd. Min blir litt sur mot andre hunder rundt løpetid, men hun er ikke akkurat avskrekkende og er heller ikke særlig konfronterende, selv om hun kjefter på hanner som er for nærgående.

Hvis dere har vært forverter for flere hanner og det har funket, så ville jeg gått for hanne nå. Skjebnen, vettu.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat