Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-17, 20:35   #238
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store hundetråden

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Det første er selvfølgelig bare tull. Og det med at tisper er "snikete" er jammen bare tull det også. Egentlig blir jeg ganske provosert over at gamle myter fortsatt spres.

Godt å høre at dine erfaringer ikke stemmer. Jeg måtte jo omplassere en av mine hanner fordi de ikke ville slutte med slossingen. Men samtidig fikk jeg jo ei tispe fordi hun ikke ville gi seg på tørree møkka overfor de andre tispene i flokken heller.
Jeg tror vel egentlig det er mer raseavhengig enn noe annet. Terriere ikke akkurat kjent for å gi seg dersom de havner opp i noe. Retrievere f eks har nok andre handlingsmønstre tror jeg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat