Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-21, 00:43   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.469
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva vil folk si?"

Jeg vet at i alle fall de to 8.klassingene mine har sett den på skolen. De har hatt i lekse å svare på noen spørsmål fra filmen. Har skjønt at den i alle fall gjorde inntrykk på guttungen, han snakket litt om den, og ga uttrykk for at han ikke likte den. Han tar veldig lett inn over seg ting han ser på film og det skal lite til før det gjør sterkt inntrykk (filmer med realistisk innhold altså, ikke filmer med action, monster og "gladvold"), og grunnen til at han ikke liker det er at han ikke liker å reagere foran vennene i klassa. Men han var i alle fall tydelig opprørt over innholdet, og reflekterte en del rundt det. Søsteren snakket ikke så mye om den, hun er en annen type som stenger lettere av, filmen gjør nok inntrykk der og da, men blir lettere glemt i neste omgang når hun går ut og gjør noe annet.

Har også tenkt at jeg burde se den selv, så takk for tips!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-04-21 kl 00:48.
My er aktiv nå   Svar med sitat