Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 15:40   #89
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skjønner hva du mener, tror jeg, men prikkesystemet er ikke først og fremst til for å gjøre det trygt å handle på Markedsplassen. Vi vil oppmuntre til gode diskusjoner og deltagelse på forumet generelt; Markedsplassen er ikke en vesentlig prioritering.

Hva er prikkesystemet til for da utenom å gi tilgang til medlemssalongene og markedsplassen? Og var det ikke det HP skrev i første innlegg? At det er nettopp det som er poenget med prikkene/forandringene nå? :myser:

Opprinnelig lagt inn av HP

På FP bruker vi prikkesystemet for å gi tilgang til mer begrensede områder (se oversikt her: http://foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=76402) av forumet. Rykte har vist seg som den beste faktoren (av fartstid, innlegg og rykte) til å estimere om en bruker er "kjent" eller ikke.

Mulig jeg henger meg totalt opp i et lite sidespor, og jeg har ingen personlig interesse i dette egentlig, men jeg synes dette virker overraskende lite gjennomtenkt for FP å være. Jeg mener altså fortsatt at nettopp medlemsområdet er der man lettes blir kjent for de andre på forumet. Det er jo her man åpner seg først og fremst. Nå gjør selvfølgelig folk det på det åpne forumet også, i form av både personlige tråder og gode generelle innlegg, men jeg ser ikke noe grunn til at prikker på medlemsområdet kun skal telle 1 poeng. At de fleste på FP bare gir 1 poeng er ihvertfall ikke et godt argument, all den tid man faktisk har valgt at brukere skal ha forskjellige prikkeverdier.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat