Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-16, 14:31   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.384
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Jeg hadde arbeidshesten til Polyanna og den lille 8210 til Vianne Rochere, før jeg fikk min første Smartphone som jeg ikke husker merket til men som muligens var en HTC. Jeg har aldri hatt iPhone, og kan derfor ikke si om jeg har et iPhone-hode. Jeg har aldri hatt problemer med Androidtelefoner eller -brett i alle fall.

Her er det uaktuelt med Appleprodukt, siden mannen er i elektronikkbransjen og er den som forsyner oss med den slags. Og han driver ikke med Apple. Som de fleste teknofreaker liker han ikke Apple-produktene, på grunn av de begrensede mulighetene man har til å bytte ut og fikse ting. Jeg har ingen sterke preferanser, så hva jeg foretrekker har jeg ikke reflektert særlig nøye over. Jeg tar det jeg får. For øyeblikket vil det si en Sony Xperia z1 compact. Helt fornøyd med den, særlig med at den tåler vann og at den har gått i gulvet 1000 ganger uten at skjermen har blitt knust. De fleste jeg kjenner med iPhone har knust skjerm, i alle fall i perioder. Så de kan ikke tåle særlig mye (kommer sikkert an på modell da).

Jeg må innrømme at jeg ikke finnes det aller minste opptatt av mobiltelefoner. Ikke såpass at jeg synes det er spesielt gøy med en ny engang. Det er nødvendig, av og til, når den gamle konker, men det er et prakk å sette seg inn i en ny, tilrettelegge og legge inn alt. Det er aldri slik at jeg går rundt og ønsker meg en nyere og mer fancy mobil, jeg er sjeleglad så lenge jeg slipper.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-02-16 kl 14:43.
My er aktiv nå   Svar med sitat