Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-20, 14:12   #1160
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi har egentlig 3. Oktober, men enn så lenge avventer vi. Lokalet er booket og bunadene er jeg snart ferdig med å montere. Gjestene har fått muntlig beskjed om å holde av dagen, men ut over det avventer vi. Jeg har liten tro på at det blir seremoni. Det er humanistisk og vanligvis samles ganske mange hundre til seremonien. Vi har sagt at vi feirer selv omseremonien eventuelt blir avlyst, men det forutsetter at besteforeldre fra utlandet kan komme trygt. Tante og hennes familie kommer uansett ikke, hun har fødselstermin bare et par uker før, men hvis besteforeldrene kan komme på en trygg måte, blir det feiring. Jeg har liten tro på det og lav terskel for å utsette, så jeg bruker ikke så mye tankevirksomhet på dette. Skulle det bli fest, er det fort gjort å planlegge det.

Lhi-My er ikke aktiv