Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-09, 17:53   #16
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for Lollipop-kvinner

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Må man ha store pupper for å kunne kalle seg lollipop?

Nja, litt hvertfall, hvis ikke er man en Cornet. Men stort er jo relativt, det må jo ikke være velidg stort mener jeg. Er man en lav og tynn Lollipop, så vil jo alt over A -cup kunne betegnes som stort i forhold til kroppen?

Jeg har funnet ut at jeg skal gløtte litt på både Cornet og Lollipop. Jeg bruker ca C noen ganger B og noen ganger D-cup. Men jeg har funnet ut at jeg kan kle litt av alt som er til de triangel-formede typene (men det er no way at jeg kan ha på meg de smale jeansene som cornet skal ha, det ser bare dumt ut). Jeg må prøve meg litt frem.

Jeg leste en plass på nett at man trengte ikke være rent det ene eller andre, men at man kunne være litt av hver, og plukke det som passet.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat