Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-19, 15:08   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppussing - tak

Vi skal endelig i gang med den store soveromsoppussingen. Jeg både gleder og gruer meg. Jeg liker ikke oppussing og er egentlig ikke så veldig opptatt av interiør, men vi har et upraktisk og lite koselig soverom og jeg ser at det har potensiale til så mye mer.

Så det blir nok noen tråder her.

Akkurat nå tenker jeg på taket. Det har plater som mannen har lyst til å fjerne. Vi vet ikke hva som er under, men kan tenke oss at vi ganske raskt kommer til planker fra gulvet over. Huset er fra 30 tallet og lite isolert. Vi ønsker å legge nye plater (tror vi). Er det noen som har erfaring eller tanker? Vi er fire mennesker, to (mann og storesøster) ganske praktiske, en (jeg) ganske upraktisk og en (lillesøster) litt midt mellom.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat